دانلود بازی Nexuiz 2012 با لینک مستقیم

دانلود بازی Nexuiz 2012 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر FLT***

بازی بسیار زیبا و جذاب Nexuiz که توسط استودیو بازیسازی Illfonic ساخته شده و سپس کمپانی معروف THQ آن را برای PC در سال 2012 منتشر نموده است ، پس از مدت ها صلح و آرامش دو قوم Kavussari ها و Forsellians ها میان آنها آشوبی برپا می شود و جنگ سختی میان آنها درمی گیرد که شما در آن شرکت خواهید کرد ، عنوان Nexuiz یکی از بازی های موفق در سبک اول شخص شلیک کننده خواهد بود گرچه توان رغابتی در این بازی وجود ندارد که بتوان آنها را با غول هایی همچون COD مقایسه کرد اما تجربه ی چنین عنوان های کم حجم و جذاب خالی از لطف نیست و می تواند مدت ها شما را سرگرم نماید ، بازی دارای لوکیشن های فضایی جنگ در آینده است و همچنین سلاح های قرار داده شده در آن به صورت مدرن و کلاسیک بوده و بسیار مرگ بار هستند ، از ویژگی های این بازی پرش های بلند و مواج با سلاح های مدرن و پیشرفته و همچنین بازی کردن به صورت آنلاین به چشم می خورند ، این بازی زیبا را می توانید از سایت پی سی دی با لینک مستتقیم و به صورت رایگان دانلود نمایید

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, | 22:33 | نویسنده : محمد احسان |

 

دانلود بازی 2012

دانلود بازی اشیای پنهان Criminal Minds FINAL

Criminal Minds یکی دیگر از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی است که در سبک Hidden Object ساخته شده است. در واقع داستان این بازی برگرفته از سریال های جنایی است و می تواند ذهن شما را بطور کاملا حرفه ای به چالش بکشد. شما در این بازی به عنوان یکی از نخبگان بخش جنایی شروع به فعالیت می کنید و تمامی دستورات را مستقیما از اف بی آی دریافت می کنید. در این بازی قتل های بسیار زیادی رخ داده است و تعداد زیادی از دانشجویان ارشد و نخبه نیز کشته شده است و پلیس  معتقد است که تمامی این قتل ها حالت زنجیره ای داشته و بهم مرتبط هستند. پس تمامی تمرکز خود را برای شناسایی قاتل و یا قاتلین بکار بسته و برای پی بردن و شناسایی قاتل از تمامی صحنه ها دیدن کنید و برای بازجویی با افراد مختلف خود را آماده کنید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و داستان بسیار جالب و حرفه ای را روایت می کند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, | 22:30 | نویسنده : محمد احسان |

 

دانلود بازی 2012

دانلود بازی یافتن اشیای پنهان Ghost Towns The Cats of Ulthar v1.0

Ghost Towns The Cats of Ulthar یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجرایی و Hidden Object می باشد. داستان این بازی مربوط به پسر جوانی می باشد که در یکی از روستاها زندگی می کند و حالا وی متهم به یک قتل شده است و تمامی اهالی روستا این پسر جوان را به عنوان متهم می شناسند و سرنوشت بسیار شومی در انتظار این پسر جوان است. حال شما باید با توجه به هوشیاری خودتان و اشیا و لوازمی که در بازی باید بیابید به این پسر جوان کمک کنید و تمامی اسناد و مدارک را کنار یکدیگر قرار دهید و کاری کنید که وی از تمامی انهامات تبرئه شود.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, | 22:25 | نویسنده : محمد احسان |


 



تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, | 22:8 | نویسنده : محمد احسان |

 

gears of war 3 دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

 

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|


 

داستان نسخه ی سوم Gears of War 3 بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد . همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمی گردد جایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او می پردازد. زیبایی و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمی گردد  امتیاز هایی مانند گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود. وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمی برید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان به عنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به Dom که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است می‌رسید. .

 

 

دانلود + عکس های بیشتر در ادامه

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | 13:11 | نویسنده : محمد احسان |

 

 travian offline game دانلود بازی تراوین آفلاین با حجم بسیار کم Travian Offline Game

 

امروز برای شما کاربران عزیز بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور تراوین رو به صورت آفلاین و حجم بسیار کم آماده کردیم. همونطور که می دونید تراوین یک بازی رایگان تحت وب است و بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند اغلب آن را به صورت آنلاین بازی می کنند. اگر بخواهیم در یک نگاه کلی این بازی را شرح دهیم می توان گفت که از ۴ نژاد تشکیل شده است. این نژاد ها عبارتند از :

۱- توتن ها ۲- رومی ها ۳- گول ها ۴- ناتار ها ( لازم به ذکر است نژاد ناتار ها قابل انتخاب نیستند ).

هر نژاد ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان گفت که کدام برتر و بهتر است. در حالت کلی اگر این بازی را تجربه کنید ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد !

 

در نسخه آفلاین شما می توانید سرعت سرور و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. شما همچنین میتوانید با دوستان خود در یک سرور مجزا بازی کنید یا کامپیوتر را به عنوان بازیکن مقابل انتخاب کنید. در این نسخه ناتارها بسته به سرعت سرور انتخاب شده همانند تراوین آنلاین خواهند آمد و در پابان سرور ناتارها به شما حمله خواهند کرد تا یکی ( شما ، ناتار ها ، بازیکنان ) ساختمان شگفتی جهان را به مرحله ۱۰۰ برسانند.

.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | 13:9 | نویسنده : محمد احسان |

 

Mass Effect 3 2012 Cover Box121 دانلود نسخه نهایی بازی مس افکت 3   Mass Effect 3 با لینک مستقیم

.

دانلود نسخه کامل و نهایی بازی مس افکت ۳ - Mass Effect 3

با لینک مستقیم + کرک Reloaded اضافه شد

Year: 2012 | Genre: Action (Shooter) / RPG / 3D / 3rd Person

.

 .

بالاخره انتظارها به پایان رسید و بازی فوق العاده جذاب ، اکشن و استثنایی Mass Effect 3 سال ۲۰۱۲ به بازار آمد. تهیه کننده اجرایی بازی می گوید ” پس از تلاش همه جانبه تیم بازی سازی ما من با افتخار اعلام می کنم که Mass Effect 3 ارزشمند و بزرگ همچون طلا ساخته رسمی شرکت ماست “. همچنین افزود ” شگفتی های زیادی در انتظار شماست “. یکی از امکانات بازی Mass Effect 3 این است که می شود با استفاده از کینکت دستور هایی را به شکل صوتی به کاراکتر های بازی داد. می توان از همین الان یکی از بهترین عنوان های سال ۲۰۱۲ معرفی کرد ، این بازی یکی از سخت ترین بازی هایی هست که تا به کنون در زمینه ی آدم های فضایی و محیط غیر انسانی در بازی های چند رسانه ای ساخته شده است. از ویژگی های این بازی می توان به داشتن بیگانگان فضایی و ربوت های غول پیکر با اشکال مختلف اشاره کرد .تنها هدف این ربات ها و بیگانگان متوقف کردن گیمر برای نجات زمین است . داستان بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز نوشته شده و گیمرها تا پایان بازی به خود کاملا جذب خواهد کرد ، مس افکت ۳ از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد اما از نظر پیشرفت گرافیکی فوق العاده بهتر شده و از نقاط قوت بازی محسوب می شود ، گیم پلی و هوش مصنوعی نیز فوق العاده عالی شده و در سطح بالاتری از نسخه قبل قرار دارد مثلا همچنین برای رفتن از یک کاور به کاور دیگر لازم نیست شما کاور خود را رها کرده و به کاور دیگری بروید بلکه این کار با فشردن یک دکمه انجام می پذیرد یا هنگامی که شما نارنجکی را به سوی دشمن پرتاپ می کنید آنها توانایی پرتاب دوباره آنها به سمت شما را دارند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی مس افکت ۳:

OS: Windows XP SP3/Vista SP1, Win 7
CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU
RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7
Disc Drive: 1x speed
Hard Drive: 2.5 GB of free space
Video: 256 MB with Pixel Shader 3.0 support

 

دانلود + تصاویر + تریلر از بازی در ادامه…

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | 13:5 | نویسنده : محمد احسان |

 

 



نام مجله: گیم لند
شماره: هفدهم
نویسنده: گروه بازی رایانه
فرمت : PDF
زبان : فارسی

توضیحات :
هفدهمین شماره از بهترین مجله الکترونیکی ایران در زمینه بازی های ویدئویی یعنی گیم لند را با تغییراتی شگرف برای شما عزیزان آماده ساختیم. هدف این مجله دادن اطلاعات سودمند راجع به بازی های ویدئویی، فیلم های روز، سخت افزار، آموزش برنامه نویسی و ... به خوانندگان عزیز و محترم مییاشد. امیدواریم که این شماره نیز مانند قبل مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. در ادامه مطلب نکاتی درباره این شماره و همچنین عناوین بازی ها قرار گرفته است که شما را دعوت به خواندن آنها میکنیم.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | 13:3 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution The Missing Link

Deus Ex: Human Revolution v1.2.633.0
Deus Ex: Human Revolution v1.2.633.0 The Missing Link v1.0.62.9

 

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare



نام بازی: Deus Ex: Human Revolution v1.2.633.0 The Missing
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / RPG / 3D / 1st Person / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Square Enix
مد بازی :
حمایت توسط : Eidos Studios (Montreal)
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

آینده ای نه چندان دور كه تكنولوژی بایومكانیكالی به نام Augmentation انقلابی در بشریت به وجود آورده است. از این پس، اگر عضوی از بدن انسان به هر دلیلی از كار بیفتد، دیگر حتی پیوند هم نیازی نیست و می توان آن عضو را ماشینی كرد و با استفاده از Augmentation حتی می تواند در داخل ذهن انسان هم تغییراتی ایجاد كرد، مثل بالابردن هوش و...
ادامه ی نقد بازی Deus Ex: Human Revolution v1.2.633.0 The Missing Link v1.0.62.9 به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود پکیج سری بازی های Battlefield

لیست بازی ها :

1. Battlefield 1942
2. Battlefield 1942: The Road to Rome
3. Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII
4. Battlefield: Vietnam
5. Battlefield 2
6. Battlefield 2: Special Forces
7. Battlefield 2142
8. BattleField 2142: Northern Strike

نام بازی: Battlefield Complete Collection
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی : 2002-2007
تاریخ انتشار در آمریکا : 2002-2007
تاریخ انتشار در اروپا : 2002-2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: EA Games
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : EA Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

با کلیک بر روی آیکون بازی بتلبیلد گویی ساعت زمان چند برابر می شود. تصاویری که بر صفحه مونیتور نقش می بندد خبر از وقوع جنگ تمام عیار را می دهد. صدا ها و افکت های صوتی به همراه دموی قوی آن گوش شما را از شنیدن هر آنچه که در اطرافتان رخ می دهد باز می دارد. خود را آماده میخکوب شدن روی صندلیتان کنید زیراEA Game مشغول خوردن رم رایانه شماست تا کارت گرافیکتان را به جنگ battlefield   فرا بخواند. این تیم همانطوری که از ادعای آن پیداست همه چیز را به مبارزه فرا می خواند .
ادامه ی نقد بازی Battlefield  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:1 | نویسنده : محمد احسان |
  • لوک پستیو
  • مرکز فروش لینک