دانلود مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 23 - Vol 02
 
 
فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.

اين بيست سومين مجله ازمجموعه دوم است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.برای دانلود این مجله به ادامه مطلب همین سایت مراجعه کنید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 16:39 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 24 - Vol 02
 
 
فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.
اين بيست چهارمين مجله ازمجموعه دوم است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.
برای دانلود این مجله به ادامه ی مطلب همین سایت مراجعه کنید
 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 16:37 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28
بسیاری از کاربران رایانه با وجود اینکه حتی مدت هاست که از این وسیله استفاده می کنند اما طریقه صحیح تایپ کردن را یاد نگرفته اند و به شیوه ای که از ابتدا به آن عادت کرده اند از صفحه کلید استفاده می کنند. حال آنکه همگان بخوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین مدل تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به این روش تایپ کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار SOLO Typing Tutor است. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی QWERTY و Dvorak را در اختیارتان قرار می دهد. خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از شبکه، مجموعه ای از گزینه های بازخورد، و قرار دادن درس ها بر حسب اولویت یا اهمیت به طور اتوماتیک برای یادگیری بهتر. این برنامه برای کلیه سنین مناسب می باشد و از آن می توان در منزل، مدرسه، دانشگاه و یا محل کار استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 16:33 | نویسنده : محمد احسان |

 

ترفند اجراي فايل RMVB در نرم افزار KMPlayer
حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را ميشناسيد و براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري خود در کامپيوتر از آن استفاده مي کنيد. اين نرم افزار ميتوانيد موزيک و فيلم ها را که با فرمت هاي مختلفي هستند بدون نياز به نصب کدک پخش و اجرا کند از همين رو در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است. اما اين نرم افزار داراي يک ضعف بسيار کوچک در مقابل امکانات و قابليت هاي فراوان خود مي باشد و آن هم ناتواني برنامه در پخش فايل هاي ويديويي با فرمت RM و RMVB مي باشد. همانطور که مي دانيد اين فرمت يکي از فرمت هاي فشرده فايل هاي ويديويي است که امروزه برخي از سايت ها براي فشرده سازي فيلم هاي چند صد مگابايتي از آن استفاده مي کنند. در پست امروز وب سايت ميهن دانلود ترفندي را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن به راحتي مي توانيد فايل هاي با فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنيد. با استفاده از اين ترفند نرم افزار پلير شما ديگر بدون هيچ مشکلي فرمت هاي RM و RMVB مانند ساير فرمت هاي تصويري بدون هيچ مشکلي اجرا خواهد نمود.
جهت مشاهده ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 16:29 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود StudioLine Web v3.70.43.0 نرم افزار طراحی صفحات وب

طراحی وب به فناوری ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب ‌سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.در آغاز، سایتهای وب با کُدهای ساده «اچ‌تی‌ام‌ال» نوشته می‌شدند با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش،پیچیده‌تر و پرانعطاف‌تر شد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند را برای ساخت و طراحی صفحات وب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. StudioLine Web نرم افزاری بسیار قدرتمند برای طراحی صفحات وبسایت می باشد.بدون نیاز به دانش تخصصی برنامه نویسی می توانید وبسایت های قدرتمند را طراحی نمایید.با این نرم افزار می توانید وبسایت های خود را به صورت HTML یا تصویر بسازید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:20 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود CodeCharge Studio v4.3.00.7676-SHOCK نرم افزار طراحی سایت
| دانلود نرم افزار طراحی وب سایت های دینامیک |

کار طراحی وب کار طاقت فرسایی است و نیاز به آشنایی و دانش زبان های برنامه نویسی همچون HTML, PHP,ASP و ... دارد. به خاطر رشد دنیای وب و افزوده شدن هزاران سایت شخصی و تجاری برخی از شرکت های تولید نرم افزار تصمیم گرفته اند تا نرم افزارهای قدرتمندی طراحی کنند که کاربران بتوانند با کمترین دانش برنامه نویسی و بصورت WISIWYG سایت مورد علاقه خود را طراحی و پیاده سازی نمایند. WISIWYG مخفف جمله What-You-See-Is-What-You-Get است و به معنای "چیزی که می بینید چیزی است که بدست می آورید"است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود، با یکی از برترین نرم افزار های طراحی وب در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. CodeCharge Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی سایت های دینامیک (پویا) است.این نرم افزار با پشتیبانی از زبان هایASP.NET (C#), ASP PHP, Java Servlets, JSP, ColdFusion and Perl.ajax قادر به طراحی وبسایت های پویا،فروم ها و پرتال های حرفه ای است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:17 | نویسنده : محمد احسان |

 



اصلاحیه اول نیوک لرن افزوده شد...
 

پرتال نیوک لرن نرم افزاری متن باز و رایگان است که به واسطه آن و با چند مرحله ی بسیار ساده و اجرا کردن آموزش ها می توانید یک سایت زیبا و با امکانات بسیار زیادی تولید کنید . نرم افزار نیوک لرن یکی از صدها نرم افزار اپن سورس در جهان به شمار می رود  اما باید دقت داشت نیوک لرن جزو معدود نرم افزارهای ایرانی است که به صورت صرفاً ایرانی توسعه داده می شود و هر آنچه کاربران نیاز دارند برایشان به رایگان نوشته می شود . آنچه در کار با نیوک لرن خودنمایی می کند استفاده حداکثری از آخرین فناوری های روز دنیا در زمینه برنامه نویسی است. هم اکنون نسخه 1.1.5 ویرایش 01122 این پرتال بهمراه بروزرسانی اول  آماده دانلود می باشد در بروزرسانی اول مشکلات و باگ های گزارش داده شده از طرف کاربران رفع شده است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:15 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود تصاوير موتور Motocycles Wallpapers 05

با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از موتورها را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:13 | نویسنده : محمد احسان |

 

دانلود 55 Beautiful Cars HD Wallpapers 57 عکس ماشین

عنوان: عکس های زیبا با موضوع ماشین - Beautiful Cars Wallpapers
کیفیت: HD - عالی
رزولیشن: 1920x1200
فرمت: JPG
تعداد فایل: 55 عدد
سری: 57
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:11 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود بازی افسانه ی کوه Legend of Grimrock

نام بازی: Legend of Grimrock
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure, RPG, Indie
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Almost Human Games
مد بازی : ---
حمایت توسط : Almost Human Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
قصد معرفی و ارائه یک بازی ماجراجویی زیبا تحت عنوان Legend of Grimrock را دارم . این بازی در سال 2012 میلادی توط کمپانی Almost Human Games ساخته و منتشر شد . Legend of Grimrock عنوانی به نسبت بی نظیر ! با گیم رول پلینگ هست .داستان بازی از آن جا آغاز می شود که گروهی از زندانیان توسط حاکم امر و ستم گر کشور ، به کوه Grimrock تبعید می شودند و تحت شکنجه های شدید قرار می گیرند.
ادامه ی نقد بازی  Legend of Grimrock به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:8 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود رایگان بازی Fifa Street

 
 
 

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare

نام بازی: Fifa Street
پلتفورم : xbox
ژانر: Sports
Region: FREE
تاریخ انتشار جهانی : 10/03/2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10/03/2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10/03/2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی : pegi +3
قابلیت آنلاین:دارد

هنوز ما تصویر رونالدینیو، اسطوره ی فوتبال جهان که در حال قیچی برگردون زدن بر روی کاور بازی FIFA Street بود را از یاد نبرده ایم. مطمئناً اگر از دوستداران فوتبال و البته این سری باشید، این عنوان جذاب و سرگرم کننده که در سال 2005 بر روی PS2 و XBOX انتشار یافت را فراموش نکرده اید. عنوانی که از همان ابتدا طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرد و همین امر باعث شد تا EA قصد به ادامه ی ساخت آن کند و طولی نکشید که دومین نسخه از آن با نام FIFA Street 2 روانه ی بازارهای جهانی شد. اینبار EA سعی داشت این سری را گسترده تر سازد و به همین دلیل به پلتفورم های آن NDS و PSP و نسخه ی موبایل را اضافه نمود. طرفداران این سری با انتشار دومین نسخه ی آن بیش از پیش شدند، اما EA از ساخت نسخه ی سوم آن تا دو سال آینده یعنی سال 2008 خودداری نمود و علت آنکه سومین نسخه از سری FIFA Street در سال 2007 منتشر نشد را مشکلات مالی کمپانی اعلام نمود. سپس در سال 2008 بود که بار دیگر با یک فوتبال خیابانی مهیج رو به رو بودیم که این عنوان هم با نام FIFA Street 3 انتشار یافت. FIFA Street 3 اولین عنوان از این سری جذاب بود که برای نسل حاضر و بر روی PS3، X360 و NDS منتشر شد. EA بار دیگر نیز قصد داشت طرفداران این سری را بیشتر کند و به همین منظور دمویی از آنرا در XBL و PS Store قرار داد تا کاربران با آن آشنا شوند. این سری همیشه مورد توجه دوستداران فوتبال بوده است، اما هیچگاه عناوین آن از سوی سایتها، مجلات و منتقدین نتوانستند امتیاز قابل قبولی را کسب کنند و همین مهم باعث ناراحتی طرفداران این سری درطول این چند سال گردیده است. پس از عرضه ی FIFA Street 3 کمپانی EA تا چند سالی از ساخت ادامه ی آن دست کشید، تا اینکه در نمایشگاه GamesCom 2011 نسخه ی جدیدی از آنرا رونمایی کرد. در این نسخه که با نام FIFA Street منتشر خواهد شد، گویا تغییر و تحولات بسیاری بوجود آمده و EA قاصد است تا کم کاری های این چند سال خود را در رابطه با این سری جبران نماید. این عنوان قرار است در تاریخ 13 مارس سال جاری بر روی کنسول های PS3 و X360 انتشار یابد. حال سایت بازی سنتر مفتخر است تا شما را با پیش نمایش این عنوان همراهی کند. پس تا آخر این پیش نمایش با ما باشید. به گفته ی گری پترسون (کارگردان خلاق و با تجربه ی عنوان FIFA Street) در گیم پلی بازی نسبت دیگر عناوین گذشته ی این سری تغییرات محسوسی پدید آمده و EA تمام توان خود را برای هرچه بهتر ساختن آن بکار گرفته است. موتور این عنوان همان موتوری است که در ساخت FIFA 12 بکار گرفته شد، یعنی Impact Engine. همچنین ( Sid Misraتهیه کننده ی بازی) در این باره گفته است: اینبار با یک تجربه ی فوق العاده و متفاوت از فوتبال خیابانی رو به رو خواهید بود. مهمترین تغییری که در این بازی بیش از همه قابل رؤیت است، سیستم دریبلینگ بازیکنان می باشد که به طو کلی تغییر پیدا کرده است. دیگر از ضربات قدرتی محکم که 100 درصد گل می شد و دریبل های فضایی که حالت فانتزی بسیاری را به بازی می بخشید، خبری نیست. اینبار دریبل ها بیشتر تاکتیکی شده اند و انجام آنها در بازی بستگی به خلاقیت خود بازیکن و تجربه ی آن در انجام عناوین فوتبال خیابانی دارد. البته این بدین معنا نیست که FIFA Street رنگ و بوی سری FIFA را به خود گرفته، اما به گفته ی عوامل ساخت این عنوان، FIFA Street جدید، نسبت به دیگر بازی های این سری بسیار واقع گرایانه تر شده و کمی از حالت فانتزی و تخیلی خود خارج شده است. دریبل های بازی بسیار متنوع اند و هر کدام از آنها برای موقعیت خاص بازیکن در مقابل مدافعین تیم حریف ساخته شده اند. اینبار شاهد سیستم دیگری به نام Wall Play (بازی دیواری) در گیم پلی بازی می باشیم که بسیار جذاب و کار آمد است و بی شک مهمترین کاربرد را در گیم پلی بازی دارد. با استفاده از این سیستم هوشمند، شما قادرید با شلیک توپ به دیوار، بازیکن حریف را جای بگزارید و موجب تحقیر شدن آن و بالا رفتن صدای تماشاچیان خیابانی مسابقه ی پرهیاهوی خود شوید. البته کاربردهای Wall Play به همینجا ختم نمی شود. در یکی از تریلرهای بازی دیدیم در مواقعی که بازیکن میان چند تن از مدافعان حریف گیر می افتد، می تواند توپ را به دیوار بچسباند و خود نیز نزدیک دیوار شود و با صدا زدن هم تیمی های خود، موقعیت خود را از این شرایط نجات دهد. گاهی اوقات قادرید با بهره گیری از این سیستم، دروازه بان را هم جای بگزارید و به راحتی به وی گل بزنید. دیگر تغییری که در گیم پلی بازی اعمال شده است، سیستم دفاع کردن می باشد که به نحوهای گوناگونی انجام می پذیرد. بازیباز در این قسمت از بازی بستگی به تعداد بازیکنان می تواند دفاع متفاوتی را انجام دهد. مثلاً اگر شما پنج به پنج با تیمی مسابقه دهید، قادرید تا چیدمان بازیکنان در زمین را به نحوی انجام دهید که کاملاً دفاعی و سرسخت بازی کنند و بازیکنان تنها در ضد حملات، که ناشی از لو دادن توپ توسط بازیکن حریف است، به گل برسند. در این صورت کار بازیکنان حریف بسیار مشکل تر از قبل می شود. به طور کلی می توان در رابطه با گیم پلی بازی اظهار امیدواری نمود و می توان ادعا کرد که اینبار EA تغییر و تحولات بسیاری را در این سری ایجاد کرده و قصد دارد سری FIFA Street را وارد مسیری تازه از دنیای بازی های رایانه ای و سبک Soccer کند. این امید وجود دارد که FIFA Street جدید، اینبار از سوی سایتها و مجلات و منتقدین بتواند امتیازات قابل قبولی را کسب نماید.

دانلود رایگان بازی Fifa Street به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:5 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود بازی SBK Generations مسابقات موتور سواری حرفه ای

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

RELOADED   MihanDownload ♦  Online  SBK™ Experience




نام بازی: SBK Generations
پلتفورم : pc
ژانر: Driving
تاریخ انتشار جهانی : 31.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 31.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 31.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Black Bean Games
مد بازی :
حمایت توسط : MileStone Inc.
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از مدت ها در تاریخ 1 ژوئن سال 2012 میلادی شاهد انتشار رسمی بازی فوق العاده ی SBK Generations برای هر سه کنسول رایانه ، ایکس باکس 360 و پی اس 3 بودیم. بازی SBK Generations از یک موتور گرافیکی بی نظیر بر خوردار است که باعث می شود جایگاه خود را تثبیت کند. نسخه ی رسمی از سری بازی های  FIM Superbike World Championship بازگشته است ! و در حال حاضر یکی از کامل ترین شبیه سازی موتورسواری تا به کنون است . بازی را در 4 فصل اط مسابقت SBK world championships به سرانجام برسانید.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 22:3 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود بازی اژدهای غول پیکر Dragons Dogma
 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Fight With Ability   MihanDownload ♦  Region:RF  Open World

نام بازی: Dragons Dogma
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 22/05/12
تاریخ انتشار در آمریکا : 22/05/12
تاریخ انتشار در اروپا : 22/05/12
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: XGD3 Game
مد بازی :
حمایت توسط : XGD3 Game
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
هيدئاكي ايتسونو(Hideaki Itsuno) كارگردان سري بازي هاي DMC 2,3,4 با آن پايان هاي دل انگيز و به ياد ماندنيش بار ديگر دست به ساخت يك عنوان جديد زد،ولي اين بار خبري از DMC نيست بلكه شاهد يك عنوان جديد از او و شركت كمپكام هستيم.drogon's dogma نامي است كه براي آن انتخاب كرده است.وي براي بازي جديدش از منابع الهام زيادي استفاده كرده كه از جمله آن ها مي توان به روايت lord of the rings،شكل و شمايل بصري ،و ساختارو مبازرات و گيم پلي drogon age 2 ،واز ميني باس هاي lost planet اشاره كرد.
ادامه ی نقد بازیDragons Dogma به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 17:25 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier سربازان آینده

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Part of the Group   MihanDownload ♦  GR's classic Siege  Region: FREE


نام بازی: Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 18.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 18.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 18.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Ubisoft Paris
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

با تعصب ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر  را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.در ادامه نقدی بر این شاهکار دارم. از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 17:19 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود بازی مکس پین 3

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Lossless Repack   MihanDownload ♦  Blu-Ray Quality  3 DVD-9


لینک دانلود تصحیح شد !
نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : PC
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی :
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!
ادامه ی نقد بازیMax Payne 3 به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, | 21:55 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود بازی SPEC OPS THE LINEارتش دلتا فورس
 

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

DEMO   MihanDownload  ♦  Deep, Mature Narrative   ...

لینک دانلود تصحیح شد !

نام بازی: Spec Ops: The Line
پلتفورم : PC
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : DEMO
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
نوع انتشار : Demo
مد بازی : 
حمایت توسط : Yager Development
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:YES

مدت زیادی بود كه خبری از بازی Spec Ops: The Line نمی شد. بعد از E3 2010 به بعد، 2K Games در مورد این بازی سكوت اختیار كرد. این موضوع در صنعت بازی سابقه بدی داشته است. یا بازی كنسل شده و یا ناشر، دیگر علاقه ای به آن عنوان ندارد، ولی حالا پس از این مدت، این بازی بازگشته و هفته پیش به مطبوعات نشان داده شد. نكته جالبی كه در بازی وجود دارد، شخصیت ها و جو حاكم بر آن است. بر خلاف Modern Warfare 3 در اینجا سعی نشده که شما همانند یك قهرمان باشید و شخصیت ها و سربازهای بازی، ترس های خود را دارند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, | 21:51 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود بازی Dante's Inferno دوزخ دانته
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: Dante's Inferno
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Adventure /Action 
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, multiplayer
حمایت توسط : Visceral Games Artificial Mind and
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
تا الان, بار ها و بار ها دوزخ را در بازی های ویدیویی دیده ایم. طبق آنچه در بازی ها به تصویر کشیده شده, جهنم جایی است آتشین و با حرارت بالا که انسان های گنهکار, در آن از لحاظ روحی و جسمی عذاب میبینند. تقریبا میتوان گفت در تمامی ادیان الهی, جهنم همین طور و تفاوت آنها, تنها در جزئیات است. در Dante's Inferno, بازیکن در نقش دانته, پای به جهنم میگذارد ( این که چرا به آنجا رفته و چه اتفاقاتی برایش می افتد
ادامه ی نقد بازیDante's Inferno   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, | 21:45 | نویسنده : محمد احسان |
کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای
 
مترجم : حسین میری
ویراستار : حسین میری
تصویرسایزی : سید محمود بنی هاشمی
 
آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟
در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.
موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات 
اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده¬اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می¬خواهید در چه زمینه¬ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:
 
    * فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.
 
    * بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.
 
    * بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.
 
    * بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند
 
    * ویدئوبلاگها یا "vlogs" که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.
 
    * بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.
 
    * و انواع دیگر - پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!
 
شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.
"قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد."جان مویر (John Muir)
به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, | 9:5 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود بازی Total War Shogun 2 Fall Of The Samurai سقوط سامورایی ها
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

به همراه تریلر با کیفیت معمولی

 دانلود بازی Total War Shogun 2 Fall Of The Samurai سقوط سامورایی ها
 
نام بازی: Total War Shogun 2 Fall Of The Samurai
پلتفورم : pc
ژانر:Strategy (Real-time / Turn-based) / 3D
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
مد بازی : 
حمایت توسط : The Creative Assembly
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
تاریخ همیشه سوژه خوبی برای بازی های استراتژیک بوده و سازندگان مختلف هم با الهام گیری از ماجراهای تاریخی دست به خلق بازی هایی در این سبک زده اند. یکی از این سری بازی ها که همیشه با در نظر گرفتن یک بخش تاریخی خاص، بازیکنان را درگیر خود می کند، سری بازی های Total War است.
ادامه ی نقد بازیTotal War Shogun 2 Fall Of The Samurai    به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, | 22:40 | نویسنده : محمد احسان |

 

 دانلود بازی Ys Origins افسانه ی مروارید سیاه
 

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|


نام بازی: Ys Origins
پلتفورم : pc
ژانر: RPG
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : RELOADED
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Xseed
مد بازی : Single player
حمایت توسط : Falcom
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
 درست 700 سال قبل از اولین عنوان Ys ،داستان Ys Origins بر روی الهه دو قلو و داستان رمز آمیز مروارید سیاه تمرکز که در Ys I & II معروف است تمرکز داشته است .دنبال کنید  کرکتر های ماجراجویانه و قابل بازی تا به برج شوم Darm صعود کنید.گیمر می تواند یکی از سه کرکتر قابل بازی این بازی زیبا را انتخاب کند.جالب است بدانید سبک هر کدام متفاوت و داستان آن نیز کاملا مجزا می باشد . شاید یکی از تازگی های این بازی همین قسمت باشد که پیشنهاد می کنم به سادگی از کنار آن نگذرید .

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, | 14:41 | نویسنده : محمد احسان |

 

دانلود ویندوز ایکس پی Microsoft Windows XP Professional SP3
100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا می 2012 | بدون هیچ گونه دستکاری

در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا ماه می 2012 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است و بدون اشکال می باشد. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط May 2012 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, | 14:39 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود رایگان بازی Race Driver GRID


دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare



نام بازی: Race Driver GRID
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing (Cars) / Simulator / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2008
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
مد بازی :
حمایت توسط : Codemasters Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
همیشه در همه جا ادعاهای بی خود و دانستن خود در صدر یک چیزی دلیل بر برتری نیست و این مسئله را بارها و بارها به چشم دیده ایم ، وقتی شرکت بازیسازی فقط قصد این را دارد که با نام بازی خود، بازی را به فروش برساند ، ان موقع است که شما به عنوان یک گیمر باهوش هرگز به اسم بازی نگاه نمیکنید که چه چیزی باشد، NFS باشد یا اینکه یک نام دیگر!! بازیی بهتر است که با فکر ساخته شود و با اینکه تبلیغی در کنارش نباشد بتواند همه را راضی کند، و ممکن است بازی امروز نیز، یکی از آن بازیهایی باشد که شما را راضی نگه دارد...بازی زیبای Race Driver GRID در سال 2008 میلادی توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Codemasters Studios ساخته و حمایت شد . سرعت، سرعت و باز هم سرعت فقط مواظب باشید سر پیچ ها تصادفی نکنید زیرا مانند بازی Burn out ماشینتان بی ریخت خواهد شد!!این بازی یک پروژه جدید و ادامه بازی DIRT است و میخواهد قدرت واقعی شرکتCodemaster را در ساخت ریسینگهای با نوآوری را نشان دهد....که این بار با نام جدید یعنی Grid توانسته یک بازی عالی را در سبک ریسینگ به وجود بیاورد...نتیجه کار این گروه واقعا خوب به نظر میرسد و وقتی شما صدای تکاف زیبای ماشین خود را میشنوید خود را در درون پیست مسابقه ای میبینید که جذابیتهای خاص خود را همراه خواهد داشت... و با صدای بلند فریاد میکشید این یک مسابقه واقعی است!!! در بازیهای ریسینگ اهمیت ویژه و اساسی را گیم پلی بازی مشخص میکند... در این بازی با ماشینهایی واقعا عالی و واقعا واقعی رو به رو هستید که از لحاظ مختلف میتوان آنها را بررسی کرد که میخواهیم به جزوء جزوء آنها بپردازیم...اول به این میرسیم که ماشین ها دارای فیزیک کاملا عالی هستند و هر کدام(جدا میتوانید به راحتی متوجه بشوید) دارای وزن به بخصوصی نیز هستند ... ماشین ها واقعا زیبا روی جاده ها حرکت میکنند و شما در رو به روی خود یک ماشین واقعی را شاهد خواهید بود...این بازی کاملا  simulator (شبیه سا‍زی شده) ماشین ها و کنترل ماشین ها را درست کرده است ولی بازی هم سرگرم کننده و هم واقعا یک شبیه ساز واقعی اتومبیل است و این یک کار ویژه، بازی را نشان میدهد ... این بدین معنی است که شما میتوانید به زیبایی کنترل ماشینها را به صورت خیلی طبیعی(سخت) در دست بگیرید ولی امکاناتی که گیم پلی به شما میدهد این سختی را به سمت شیرینی میبرد...شاید شمایی که این نقد را میخوانید میگوید این که خیلی سخت است رانندگی واقعی با گیم پد، با کیبورد!!!خوب معلوم است هر چیزی که تناسب مناسبی نداشته باشد آدم را دل زده میکند و سازندگان بازی هم به زیبایی این را متوجه شدند و در کنار یک حالت شبیه سازی واقعی یک حالت جذاب را تجربه خواهید کرد که در کمتر بازیه دیگری شاهد آن خواهید بود... هر چند بازی سختر و واقعی تر از بازیهای هم سبک نشان داده است و واقعا یک ماشین سواری واقعی به نظر میرسد طوری که با کوچکترین حرکت شما ماشین عکس العمل نشان میدهد و به نظر یک شبیه سازی عالی میرسد که البته در اوایل کمی زجرآور است ولی کم کم بهتر میشود چون جذابیتهایی در گیم پلی هست که در دیگر بازیها نبوده است.

دانلود رایگان بازی زیبای Race Driver GRID به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, | 14:36 | نویسنده : محمد احسان |

 دانلود بازی UEFA EURO 2012 جام ملت های اروپا

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|

SKIDROW CRACK ♦ UEFA EURO 2012 comes to life in spectacular fashion
Play UEFA EURO 2012 Online ♦ Compete For National Pride And Glory In The UEFA EURO 2012™




نام بازی: UEFA EURO 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport
تاریخ انتشار جهانی : Apr 24, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Apr 24, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Apr 24, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : EA Sports
درجه بندی سنی : Pegi 2
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از مدت ها قصذ معرفی و ارائه یکی از بهترین بازی های در یبک و سیاق بازی های اسپرت یا ورزشی را دارم . نام این بازی زیبا جام ملت های اروپا 2012 مسیباشد که هم اکنون نسخه ی سیالم همراه با کرک اسکیدرو ی آن از سایت میهن دانلود آماده دریافت است . در اول از همه خالی از لطف نیست که مروری بر گذشته ی این بازی داشته باشیم  و بدانیم این بازی از کجا شروع شد.
 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, | 14:34 | نویسنده : محمد احسان |
  • لوک پستیو
  • مرکز فروش لینک